饮冰挽火

 
   
When You Sleep - Mary Lambert

I could make you happy

I could make you love me

I could disappear completely

I could be your love song

I could be long gone

I could be a ghost in your eardrum

When you sleep, will it be with me? 

我可以给你幸福

我可以让你爱我

我也可以完全消失

我可以成为你的爱歌

我也可以远去

我可以成为你耳边的幽灵

当你睡着时,可以与我厮守么?

 
 
评论